tirsdag 30. juni 2009

Tondyldbærvin og sang

Jeg ble klar over at lufttrykket fra sommerfuglvinger kan forandre alt. Jeg har til nå ikke tillagt dette faktum stor betydning.

Jeg erfarte noe annet da legemet gikk i ett med elementene da jeg entret det våte element på Geisbelgen nylig. etter en reise ut nordre sund der Egerø bro så til de grader er et landemærke som man passerer under full av respekt ble ting for alltid nytt. Holmen til høyre med det vakre sommerhus får meg til å fylles av fordums tider og tanke. Jeg blir ved hjelp av lufttrykket fra sommerfuglvingene mentalt fraktet inn i "Minnenes verden".

Dette er en verden som kan besøkes til enhver tid, når man selv måtte ønske. Det er fasinerende, nesten som jorbær og Vodka.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Adolf Vind Birchelands verden..

Adolf Vind Birchelands verden..
den som kun tar spøg for spøg, og alvor kun alvorlig, har faktisk fattet begge deler lige dårlig..