torsdag 4. mars 2010

Horoskopet


av Adolf Vind Bircheland

Som uteksaminert godkjent kaffegrutspåer har jeg nyttet de mørke måneder vel. Her har jeg ikke ligget på noen som helst form for hvileskjær. Jeg har deltatt på flere helgesamlinger i Konges by i temaet "Horoskopets inntreden i den kollektive bevissthet 2012" Et umåtelig interessant tema. Faktisk med en treffsikkerhet som forskrekker!

Jeg kan love mye interessant stoff fremover. For tiden er jeg meget beheftet med kollokviegrupper om emnet. Du kan gjerne si at vi utvikler en felles spisskompetanse. Det har vist seg at betydelig stillingsmakt er noe som kan benyttes til kvantesprang i ulike retninger. I likhet med minister Giske har vi invitert Krompen til vårt noe uformelle fora. han vil sikkert kunne bidra med mye "positivt".

Forøvrig jobber hjernen med manuskriptet til Adolf Vind Birchelands første bok. Jeg renner over av lyst til å komme med smakebiter fra et farverikt og svært så underholdende persongalleri. Handligen tar utgangspunkt i..... (stopp!! HOLD AN!!!!)

Ha gode dager.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Adolf Vind Birchelands verden..

Adolf Vind Birchelands verden..
den som kun tar spøg for spøg, og alvor kun alvorlig, har faktisk fattet begge deler lige dårlig..