lørdag 28. august 2010

Vil du være med på notene?



av Adolf Vind Bircheland

Sjubbiduu ai æm tobeikers!! Ann itt is gudd, verri gudd. Fra utlandets dampende varme til hjemlige trakter. Åååå så fantastisk. Jeg følte hele kroppen var erigert da jeg atter så mitt vakre Beiarlund igjen. Flere måneder foruten denne livsnødvendighet er simpelten uutholdelig.

Nu gleder jeg meg over hver dag som kommer. Tenk så deilig at det blir mørkere for hver eneste dag som går!! Vidunderlig. Ingen forventninger om at man må gjøre ditt, og må gjøre datt utomhus. Man kan uten dårlig samvittighet hengi seg til litteratur, skriving, nettvenner og Tondyldvin. Jeg har bestilt ett tonn stearinlys, som skal lyse opp i vinterhalvåret som vi nu er iferd med å nærme oss med sjumilsstøvler.

Jeg bobler over av kreativitet, det er like sikkert som julennissen på kjerringa. Eller noe i den duren. La oss herved erklære høsten for åpnet. Dette gjør vi sammen, for kl 2400 i aften "BLINKER VI MED LYSAN" sammen. For en bedre verden, og for en herlig vinter...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Adolf Vind Birchelands verden..

Adolf Vind Birchelands verden..
den som kun tar spøg for spøg, og alvor kun alvorlig, har faktisk fattet begge deler lige dårlig..