fredag 23. april 2010

Sommerens uteplass..


av Adolf Vind Bircheland

Jeg er svanger med ny uteplass. Den skal også inneholde min sommerskrivestue. Jeg er igang med et meget interessant bokprosjekt. Det forlanges meget af mig selv, og det skal det på alle måter også gjøres. Mange gode ideer er satt til gjæring. Ting begynner å bli ferdig hevet, langt ifra alt. Dog er et farverikt persongalleri på plass. Jeg er allerede blitt glad i disse personene. Jeg benytter tiden til å gi personene sjel.

Det at min nye uteplass har den bedste vestvendte beliggenhed gjør at sommerkveldens farvespill vil gli under huden og inn i tastaturet på en varm og levende måte. Det er forskjell på å fortelle en historie, og gi en historie liv.

Nu forberedes en tid der grovere redskab skal trakteres, nærmere bestemt hammer og sag. Adolf Vind Bircheland er også en nevenyttig mann. Dette har ført til mye god Tondyldvin og ikke minst en god Sonjakk, som de sier i Bjerkreim.

Intet er som en sommerkveld under parasollen. Det nærmer sig dere, og selvsagt er min gode venn grillkongen Craig selvskreven rundt grillen. Craig er visstnok i ekstase efter lovnader om Tondyldvin i ubegrensede mengder. Alt selvsagt efter innvielsen av min sommerpavillion.

La den kommende sommer bli den bedste i ditt liv.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Adolf Vind Birchelands verden..

Adolf Vind Birchelands verden..
den som kun tar spøg for spøg, og alvor kun alvorlig, har faktisk fattet begge deler lige dårlig..