mandag 25. oktober 2010

En liten tanke falt ned et sted..


av Adolf Vind Bircheland

Hvor er vel det hele deilig. Det er nu bare en ting jeg til stadighet må minne meg selv om. Vær nu ikke for streng med deg selv, tenker jeg. Ofte faller jeg i den leie tanke at være en hård sensor mot mig selv. Jeg retter et kritisk blikk på egne besyv og udgjorte affærer, og bedømmer hårdt. Jeg skulle vel egentlig tro at så er det vel ikke ment fra Ham som alle ting vet?

Jeg har skrevet det ned, oppskriften på suksess. Man skal tale vel om andre og sig selv. Man bør tillate seg en solid og romslig tabbekvote. Det trengs. Hvis man ikke vil gjøre feil, gjør man intet. Altså velger man livet, og leve dette aktivt vil man gjøre feil. Det er ikke galt å gjøre feil. Lær av feilene.

Jeg er glad for at jeg fra Ham som allting vet er utstyrt med en solid tabbekvote. Det er nok du som leser disse ord også.

Åhh så herlig et liv!! Tenk å få reise gjennom livet på 1 klasse med en solid tabbekvote. Så gøy!! Lev, og la leve..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Adolf Vind Birchelands verden..

Adolf Vind Birchelands verden..
den som kun tar spøg for spøg, og alvor kun alvorlig, har faktisk fattet begge deler lige dårlig..