torsdag 8. oktober 2009

Tiden er inde for..

av Adolf Vind Bircheland

Tiden er nu inde for at utvide den indre krets. Lad mig sige det som saa, at flere mennesker i vår by har kontaktet mig for at faa sine anekdoter og petiter inn på denne så efterhvert omholdte blogg.
I denne "verden" skal ordet være fridt. Det der alltid legges til uomtvistelig grund er at ingen indlæg skal ha fornærmende eller sjikanøst innhold. Adolf finder det påkrevd at understrege at verden skal ses på med et skrått, men muntert blikk. Her er jo et enormt potensiale av aktuelle hendelser der kan øses af.
Ud ifra all den korrespondanse der er nået min postkasse, er det uten tvivl et stort udekket marked for en blogg der ytringer kan få sin seriøse innpakning. All den tid Adolf mottar en ikke ubetydelig sum skillinger fra den norske stat i kunstnergasje ser jeg det som en plikt at ihendeta de ytringer der bliver mig til del på en dertil ordentlig maade.
Lad mig aligevel gjenoppfriske de sande ord om at her på jorden kan det av og til være både ubehagelig og vondt at befinde seg. Husk, det er jo trods alt en jammerdal!!! Paradisiske tilstander oppnås først på et senere tidspunkt.
Det utbringes en skål og et tre ganger tre hurra for Adolf Vind Birchelands blog og den tillyste mulighed at få publisert stykker af andre skribenter på bloggen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Adolf Vind Birchelands verden..

Adolf Vind Birchelands verden..
den som kun tar spøg for spøg, og alvor kun alvorlig, har faktisk fattet begge deler lige dårlig..