mandag 14. desember 2009

Her føler jeg mig vel..


av Adolf Vind Bircheland

I disse julehandelstider der gaver til kjente og kjære skal indkøbes i stor stil, vil jeg nu komme med en ide. Her presenterer Adolf den perfekte julegave. Gi bort et gavekort på en kveld med dype samtaler, rødvin inkludert. Gi bort en barnepasskveld til en travel småbarnsmor eller far. Inviter til en fottur til et ukjent sted.

Pakk inn et gavekort på stormtur langs jærstrendene en eftermiddag i vinter. Inviter i innpakket utforming til en levende lys Tondyldthekveld med gjester bare du kjenner!
At du overrasker med tondyldvin eller "kångjakk" som Podlesten sier er krydder.

Dersom du ikke til nu har kommet på hva du skal gi i julegave vil jeg foreslå en av de flotte skjortene i butikken til manden på bildet. For den ukjente læser vil jeg da anbefale at du hilser fra Adolf Vind Bircheland til verdens eneste Eivind Andreas Endresen! Be ham kjøre show...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Adolf Vind Birchelands verden..

Adolf Vind Birchelands verden..
den som kun tar spøg for spøg, og alvor kun alvorlig, har faktisk fattet begge deler lige dårlig..