onsdag 2. desember 2009

Kjekt med bursdag!!


av Adolf Vind Bircheland

Jeg er nettopp kommet igang igjen etter en formidabel bursdag. Det ble feiret etter alle kunstens regler, som seg hør og bør. Det er i henhold til min livsregel å ha det gøy og feire alt som feires kan. Jeg har delt ting litt på min måte. Jeg har en fødselsdag og tre burdager pr. år. Det gir et snitt på en formidabel feiring hver tredje måned, og da er det på plass!!!

Intet er vel som å ha bursdag 1 desember. Alle tenner lys, og er i julegodt humør. Tondyldgløggen er på sitt beste og livet er bare så gøy. Heldigvis er dagene korte slik at man får rikelig tid til alt som skal gjøres innomhus.

Intet er heller som å ha bursdag 1 april! Alle skøyeres favorittdag. Her er det lov hjemlet i sedvane og lure alle man klarer og orker. Sollyset begynner å gripe om seg, og det begynner å bli vår i luften. For en deilig dag å ha bursdag.

Bursdagen som jeg feirer 1 august er vel en av favorittene! Været er topp, den vakre eftersommeren er i anmarsj og livet leves ut maksimalt i alle retninger!

Det er bare en ting å si!! Flagget til topps..., og få deg selv et par tre bursdager ekstra. Åhhh Guuhhh det er deilig.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Adolf Vind Birchelands verden..

Adolf Vind Birchelands verden..
den som kun tar spøg for spøg, og alvor kun alvorlig, har faktisk fattet begge deler lige dårlig..