mandag 16. november 2009

Jeg er med i en "gruppe"...



av Adolf Vind Bircheland

Jeg har meldt meg inn. Ja, jeg har meldt meg inn i en gruppe. faktisk flere grupper. Og det er gøy, herlig og spennende på en gang. Jeg ble så inspirert at jeg startet noen grupper på facebook selv også. Vi hadde møte i bestyrelsen, og besluttet at redaksjonen kunne stå inne for opprettelsen av noen grupper med faglig tyngde.

Med beundring og respekt ble gruppen for de som syntes at kunstneren Irene Stålesen bidrar med smil og positivitet i hverdagen til. Her var det bare å melde seg inn, og bruke veggen til å gi en personlig hyllest til mennesket Irene S for alt hun står for. Jeg blir ydmyk når jeg snakker om dette for Irene Stålesen er i sannhet et menneske som fyller andre med glede og pågangsmot i all sin menneskelige kraft.

Den urett som i sin tid førte til at Koldalsveien som et innarbeidet navn ble byttet til Heggdalsveien med 2 Ger er jo et overtramp, så til de grader. Reaksjon måtte bare komme, i form av en egen facebookgruppe. Dette er en sten som skal snus mange, mange ganger før midtsommernatten neste år!

Hver dag henter de aller fleste oppegående mennesker posten. Hva er da mer naturlig enn å samle seg i en gruppe for nettopp alle vi som nettopp har hentet posten. Ifølge kaffegruten vil denne gruppen ha en litt treg start for så å formelig eksplodere i medlemsantall.

Nå er det på høy tid å opprette gruppen "Vi som har vært på Jularevyen Nisser og Bjerga".

Hva venter du på? Meld deg inn i en av de fortreffelige gruppene, og bidra med ditt! du er hjertelig velkommen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Adolf Vind Birchelands verden..

Adolf Vind Birchelands verden..
den som kun tar spøg for spøg, og alvor kun alvorlig, har faktisk fattet begge deler lige dårlig..