tirsdag 24. november 2009

Jeg er oppringt av "Tore på sporet" Strømøy


av Adolf Vind Bircheland

Å Herregud jeg er så full av følelser. Her har jeg trodd hele mitt liv at jeg var den eneste Vind Bircheland i verden!!! SÅÅÅÅÅ ringer Tore på sporet Strømøy og sier at han er blitt kontaktet av programlederen i den australske "Tore på sporet".

Jeg har en fjern slektning der visstnok, og han skal være min bror!! Han har lett et helt liv efter sitt fødested. Internettet og debattsidene i Dalernes Tidende gjorde at han fikk googlet sitt ankerfeste til fast grunn. Han skal visstnok kalles Vaigo Wind Berchelman. Dette er det missing link i slektslenken. Det må jo bare være Viggo Vind Bircheland som reiste til sjøss allerede i femårsalderen!!!

Tore har avtalt at vi skal møtes i begynnelsen av desember i sentrum av verdensbyen med den kjente avenyen!!!!

Jeg lurer på om han likner kjekkasen på bildet???

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Adolf Vind Birchelands verden..

Adolf Vind Birchelands verden..
den som kun tar spøg for spøg, og alvor kun alvorlig, har faktisk fattet begge deler lige dårlig..