torsdag 2. juli 2009

En interessant nattlig observasjon!


Ja, intet mindre enn en sensasjon ble inatt opplevd på Varbergs topp. Jeg ville benytte månelys kombinert med nordlig nattrødme til å studere tarotkort under åpen himmel. Med halvmåne i Zenit og assendant i 3 hus, og ikke minst med merkur i vannmannen og sol i vær ville alle forutsetninger for en vellykket titt inn i fremtiden være tilstede. Jeg må bare si at det var litt av en åbenbaring der fant sted.

Jeg vil ingenlunde kjede leserne med detaljer, men anbefale oppskriften til andre for utfyllende innsikt. Sindets letthed og munterhed påhjelpes med det i mange år så undervurderte produkt Tondyldvin. Produktet som sådan produseres i private gjemme i undertegnedes regi. Hvordan jeg så i sin tid fikk tak i endel eksclusive oppskrifter på flaskegodt kan dog røbes såvidt.

Jeg var i sin tid på et tilfeldig besøk på sørlandet, i en liten by kalt Trangvik. der blev avholdt en dødsboauksjon, jeg fattet interesse og menget meg i folkemengden. Jeg fikk et insektstikk over høyre øre, og klødde meg febrilsk, det neste jeg registrerte var at jeg hadde fått tilslaget på ei gammel skipskiste med innhold. Jeg blev selvsagt umiddelbart fortvivlet, men klagen min var fånyttes. Heldigvis, kan man vel si, dette har bragt mig mang en lykkelig stund.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Adolf Vind Birchelands verden..

Adolf Vind Birchelands verden..
den som kun tar spøg for spøg, og alvor kun alvorlig, har faktisk fattet begge deler lige dårlig..