mandag 27. juli 2009

Tegn fra en annen dimensjon?


av Adolf Vind Bircheland.

tidvis blir jeg hjemsøkt av tanker som det aldri vil være mulig å få den fulle og sikre klarhet i. Hva om hvis? Og finnes det noe der ute? Hvor forsvinner alle etter endt jordisk liv?

Sommernatten under stjernene gir nye spørsmål. Jeg unnet meg den luksus å ligge i hengekøyen og nyde aftenrøden i vest, og langsomt kom det himmelske stjernekart til syne. skal det egentlig fortelle oss noe?

Spørsmålene ble såpass mange utover de sene nattetimer at jeg påfølgende dag var nødt til å titte i kaffegruten. Sensasjonelle ting ble synliggjort i tankeverdenen, og uten denne Moccagruten ville dette neppe blitt avslørt for menneskeheten!

Det viste seg at ved å tenne tre spesielle lys, og plassere disse rettvinklet mot hverandre, og deretter blåse ut ilden ville ting bli synlig i røyken fra stearinlysene. Det var avgjørende at lysene brant ned til tre centimeter under midten. Som ivrig hobbyfotograf var beskjeden fra kaffegruten ikke til å misforstå. Ha kameraet klart!!! Forsøket ble gjort under et kunstnerbesøk i København tidligere i år. saken har nå modnet såpass at den kan slippes. Vennligst klikk på bildet til venstre til full størrelse. Hva ser du?

Personlig måtte jeg ha mange store slurker med tondyldvin for å møte de nye tanker som nå dukket opp! Hva tror du?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Adolf Vind Birchelands verden..

Adolf Vind Birchelands verden..
den som kun tar spøg for spøg, og alvor kun alvorlig, har faktisk fattet begge deler lige dårlig..