mandag 7. september 2009

I utlandet fylles man med inspirasjon..(et lite reisebrev).

av Adolf Vind Bircheland

Jeg lover meg selv herved at jeg meget oftere vil ta turen utelands. Det gir ny dose energi til at orke veien videre. Nu skal vi snart vende Hagabussen nordover igjen. Jeg har lovet Podlesten en snartur innom Hamburg. Han sier at han "gloymde noge hjaa ai der". Jeg tror selvfolgelig pa Podlesten!!!?

Mitt kunstnerhjerte er sprekkferdig av nye ideer og motivasjon som vil komme til uttrykk i mitt atelier/skrivestue udover vinteren. Det er en herlighed at heve kunstnerlonn fra den Kongelige Norske Stat!

Mitt hjerte sprudler af lykke, og jeg vil spre solskinn og stjernedryss over deg som leser disse vakre ord. I aften griper jeg kanskje karaokemikrofonen og synger "We"ll meet again, don"t know where, don"t know when. But we will always meet again one sunny day". Hm hm og hm...Vakkert Adolf, veeeldig vakkert.

vennlig hilsen Adolf, personlig

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Adolf Vind Birchelands verden..

Adolf Vind Birchelands verden..
den som kun tar spøg for spøg, og alvor kun alvorlig, har faktisk fattet begge deler lige dårlig..