mandag 21. september 2009

Mitt avslapningssted på Nokaasen


av Adolf Vind Bircheland
Dette måtte bare tvinge seg frem! Etter formidabel interesse for Adolfs avslappingssted på Nokkåsen, og uendelig mange henvendelser om hvor det er vakrest å beskue heiene inn mot Beiarlunden og Vind Bircheland , så jeg meg nødt til å meget diskre sette mitt navnetrekk på steinen som jeg bruker å støtte ryggen til.
OBS OBS. Dette kan vel også ses på som en slags topptur. Folk vil garantert strømme til Nokkåsen for å fylle sitt indre med vakker natur og gi påfyll til det indre landskap.
Stedet er ikke lett å få øye på, men det vil være lurt å sjekke østsiden litt nedenfor varden på sydsiden av gjerdet.
God tur.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Adolf Vind Birchelands verden..

Adolf Vind Birchelands verden..
den som kun tar spøg for spøg, og alvor kun alvorlig, har faktisk fattet begge deler lige dårlig..