søndag 6. september 2009

Per Pollestad, Podlesten, synger K A R A O K E !!!!!

av Adolf Vind Bircheland

Ja, nu skulle jeg hatt muligheten til at mangfoldigjoere et voldsomt inntrykk. Podlesten grep mikrofonen i aften og sang Karaoke. Og han fortsetter med flere!!! " Let the music play" med Barry White!!! "Do you belive in love" med Cher og her gaar det unna Gunnar eller Gonnar!!!!

Jeg skulle saa gjerne ha formidlet den hygge som nu oppleves af mig i det store utland. Et Hoeytrykk ligger vel plassert over slovakien og ting er bare helt topp. Bilder loves efterhvert som jeg igjen er plassert i min kunstnerbolig i alles kjaere "OKKA".

Jeg maa bare kaste mig ut paa livet. Ha en fin aften, det skal A D O L F   V I N D    B I R C H E L A N D   ha.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Adolf Vind Birchelands verden..

Adolf Vind Birchelands verden..
den som kun tar spøg for spøg, og alvor kun alvorlig, har faktisk fattet begge deler lige dårlig..